SYSTEMATISK HJÄLP

Haha, var jag inte rolig i rubriken? Nää, maybe not.. men slutade tidigt idag så nu är jag bara hemma och ska plugga lite!!
Men behöver hjälp nu! Alla ni som bloggar med kamera (vanlig såsom system) hur ofta har ni med kameran, varje dag vart ni än går? Vad tar ni kort på, vädret, sakerna ni ser i en butik men ej köper? Svara gäärna!! 
 
 
Frågor till er | |
#1 - - Alice och Rebecka:

Jag brukar har med mig min kamera så ofta jag kan. Då kan man ta lite mer spontana bilder ♥

Svar: Ja, de blir nästan bäst :D
Sera

#2 - - Anonym:

Jag tror mer på outfits och vad man gör :D

Svar: Tack så mycket! :D
Sera

#3 - - Frida:

Jag tar med mig kameran alldeles för sällan tyvärr. Men om jag ska träffa vänner ibland iallafall!

Svar: tack :D
Sera

#4 - - Amanda [SPONTAN]:

Jag har med mig kameran så ofta jag kan och fotar det jag anser är värt att föreviga, typ vänner, familj och underbara ögonblick :)

Svar: Tack! :D
Sera

#5 - - milina.blogg.se:

Åh kul :) Jag har en Nikon och fotar allt möjligt. Tar med mig den när jag är ute och går med hunden oftast

Svar: Tack! :D
Sera

#6 - - Louise:

Hola! Dagens blogg just nu igång på min blogg om du vill kika in och vara med. Skulle vara superkul ju, kram :D

#7 - - vanja:

sv: skönt :)

#8 - - Celine:

- Men eller hur?! Blev så ledsen när dom gjorde slut haha!

#9 - - hanna:

jag tar kort när jag ska ut, eller om jag ska ta kort på något jag har köpt, eller outifts eller vänner eller mat haha :D

Svar: Tackar :D
Sera

#10 - - Alexandra - Lakeyours:

Jag tar nästan aldrig med mig kameran förutom om jag vet att det är något speciellt som ska hända någonstans, så jag fotar mest hemma :)

Svar: Tack! :D
Sera

#11 - - Karin Lygnersjö:

Sv: Ja jag tycker också det, man blir så glad av att lyssna på den :)

#12 - - V I L M A L A ♔:

Jag har med min system när jag åker och gör något med kompisar, annars i skolan tar jag miin mobil ^^ kram <3

Svar: Tack! :D
Sera

#13 - - MADDISENJ.SE:

Ha en fin kväll

Svar: Tackar!
Sera

Upp