BAJS

Tänkte bara skriva av mig snabbt, sorry för dålig uppdatering. 
Kan vissa människor sluta vara så vidriga? Om någon gillar att blogga, sluta klanka ner på den personen. Helt jävla onödigt, lev ditt, sköt ditt - vad är grejen med att få andra att må dåligt? 
Blir road, äcklad och ledsen på en och samma gång när jag hör folk klanka ner på bloggare. Gubben, tycker du jag är patetisk som har en blogg - läs den inte! Men försök inte få mig att må dåligt över det, för jag tycker det är skitkul. 


Detta var typ en indirekt till någon. Men till alla er andra bloggare där ute som får höra skit, om någon härmar er eller säger " tjena bloggen " etc när du går förbi. Var ej ledsna, sträck på ryggen. De är de som sitter inne och kollar din blogg varje dag för att hitta något att klanka ner på.  
De låter ju mer som fans.


Sen kanske det är överdrivet att kalla dem haters, men så jävla omoget att sitta och kolla någons blogg och sedan garva åt dem på riktigt. 
Helt patetiskt, blir så jävla förbannad. Detta gäller inte bara bloggare, allt som folk hittar på nu för tiden är helt sjukt dumt. 


stay fabulous. x 
Citat, Personligt | |
Upp