DIVERGENT REVIEW

Kommentar: Divergent!! Har nu läst den, läste den som e-bok på iPaden och den var sååå jävla bra! Läste ut den på 2 dagar haha, så himla bra! Den är verkligen beroendeframkallande och filmen kommer säkert vara skit bra. Divergent överträffade verkligen mina förväntningar, efter ett eller två kapitel var jag. 
 
Handling: Beatrice lever i ett samhälle som är uppdelat i fyra falanger, De tappra, De lärda, De osjälviska och De Fridfulla. Hon föddes i De Osjälviska, men hör hon verkligen hemma där? Hon väljer De
 
Betyg: 5/5!!
Sidor: 296 på iPaden.
 
läs människor!!
bild från weheartit.com
 
Böcker | |
#1 - - milina.blogg.se:

synd att jag hatar att läsa böcker!

Svar: Det kommer ju en film som tur är :D
Sera

#2 - - Isadora:

Har också funderar på att börja läsa den serien.. Har du sett filmen än?

Svar: Ja, sjukt bra var den men boken var tusen gånger bättre!
Sera

#3 - - Celine:

Åh jag håller på med den just nu! Har inte hunnit läsa så mycket så jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den än haha! Ska försöka ha läst klart den innan jag ser filmen på onsdag! :)

Svar: Ja, vad bra!! Hoppas du hann :D
Sera

#4 - - Amanda [SPONTAN]:

Åh, vill också läsa den!

Svar: Gör det! :D
Sera

Upp