HELG

Jag tog många bilder i helgen, älskar att ta bilder med min iPhone 5s (perfekt kamera). Hoppas ni gillar dem, det tog lite tid att redigera. 
först drog jag till mina gudföräldrar och satt barnvakt till mina ängel. de hade nyss gjort om sin lägenhet som var så otroligt fin, tyvärr tog jag inte bilder på deras fina barn - vi var lite för upptagna med att leka heh!
det blev en ny dag som började med att vi hällde ut massa is i kranen och drack kaffe tillsammans. mysigt.
och utsikten från deras lägenheten var galet fin, åh. 
vi drog till Moderna Museet och kollade på pepparkaksutställningen. människor är så kreativa! denna bild la jag upp på min instagram @serafinakristina - följ om ni vill -.
tog fina selfies och hade jätte mysig outfit! en stickad tröja som jag inte vet var den är ifrån, under det en t-shirt från Nike och byxor från BikBok.
och hallå min arm, fan vad sexig. gillar min arm.
en selfie som var fin.
och sen när jag kom hem bakade jag pepparkakor. 4/10 vart bra, och de är dem ni skådar här. 
 
 
 
 
 
Foto, Mat&Dryck | |
Upp