OJ SÅ ENSAMT.

Tankar, lite personligt idag. Kärlek känns inte som mitt ämne längre, åj vad jag haft crushes och verkligen gillat folk särskilt nu under hösten. Men det funkar aldrig liksom, eller så är det bara jag som gillar någon. Men vet ni vad? Jag mår kanske inte bäst över det, men nu känns det bättre och jag ska inte deppa mig ner över detta.
Eventuellt kanske jag börjar gilla någon, men tills dess ska jag fokusera på mig själv. 
Även om mitt hjärta gör ont ibland och jag verkligen saknar någon jag gillat så ska jag försöka att bara rulla vidare. Något jag faktiskt insett är att det inte är mitt fel, det är inte fel på mig. Äsch, åh vet inte ens vad jag försöker få ut av detta. Kramar
 
 
 
Personligt | |
#1 - - bexollila:

det är inte alltid lätt, men det kommer!

Svar: Jo, men precis. Det tror jag också!
Sera

Upp