PHOTOSHOOT

Blir glad som tusan. Igår stack jag och Linnea in till skogen och tog bilder, alltså galet hur sjukt kul det är! Att så bakom och framför! Även om jag är ganska stel, försöker träna mig eftersom jag ändå vill bli modell haha. 
Någon som har några fototips?
 
 
 
Foto | |
#1 - - Celine:

Åh så gulliga shorts!

#2 - - Emmy:

Jättefin bild ju! Är tyvärr inte alls insatt i fotografering själv, så kan inte bidra med några bra tips förutom att du ska fortsätta köra på med din vilja :D Köra så långt det går typ.

sv;
Nej, det är så oerhört upprörande att nationalister m.fl. har gått uppåt! :(

#3 - - matilda ♡:

Hej!
Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans Bloggläsare på min blogg! Kika in på länken här -> http://matiiildaa.blogg.se/2014/june/veckans-blogglasare-v-23-ny-omgang.html#comment för att se om det blev du. Om inte, var gärna med igen! :)
Kraam!

#4 - - Hanna Andersson :

Sjukt fina shorts, vart är de ifrån? :)

#5 - - V I L M A L A ♔:

Jättefin är du! Har inga speciella tips då jag inte är så erfarenn D: kram

#6 - - milina.blogg.se:

jag hatar att bli fotad haha x)

#7 - - Sara:

Så fin du är :)

#8 - - Sara:

Så fin du är :)

Upp