SNART SÅ

HEJ!
Idag var en rätt vanlig skoldag, vi åkte till moskéen med klassen. Var väl lite surt för han som visade runt, var cäldigt envis och en aning dryg, nästan som att han prickade alla fördomar. Dock känner jag ju massa helt underbara muslimer så jag vet ju att det verkligen inte stämmer att alla är så.. men men! 
Snart ska jag berätta något spännande.. om mig och livet mwihi. Handlar om att jag skall börja på något.. på lördag är det dags och lördag kväll hoppas jag få skriva ett inlägg med goda nyheter! Kramar
 
| |
#1 - - Boel:

Jobbigt det där med fördommar alltså.

Sv: Ja, jag tror att de flesta känner som jag om Miley :)

#2 - - Katta:

Jätte fin blogg ;D

#3 - - Louise:

Trist när någon verkar inträffa alla ens fördomar! Jag vill så gärna besöka en moské, ska göra det med skolan i höst och kommer bli riktigt spännande. :)

#4 - - MATILDA:

Önskar dig en trevlig Tisdag! :) Kram

Upp