AVSLUTNING

Jag gillar att ha saker organiserat, eller jag drömmer mig iallafall iväg och planerar ... sedan sitter jag i sista minuten och stressar för det mesta haha!
Men avslutningsklädsel. Egentligen bestämde jag mig i februari, mars men kände för att byta nu.. jag tänkte tipsa er - det är lika bra att vara ute i god tid, särskilt när de snyggaste plaggen finns på hemsidorna med lång leversantid!
tre snygga tröjor/toppar från sheinside.com
 - de skulle vara såå himla snygga tillsammans med en skaterskirt! Den outfiten passar enligt mig alla kroppsformer, smal som kurvig. Man ser söt och uppklädd ut, och dessutom köper man plagg man kan återanvända i sommar!
första klänningen ifrån sheinside.com - andra & tredje ifrån missguided.eu
- dessa är så himla söta, lite mindre mainstream och perfekta!! alla har lite färg och du kommer definitivt sticka ut men på ett neutralt och chict sätt. Jag älskar den första klänningen, hade tänkt ha den fast i svart på avslutningen men kändes bara inte rätt, men den är sjuukt snygg! andra är lite tuffare och passar perfekt till lite längre hår. och playsuiten är ju bara för underbar! passar till allt och alla, och med guldkedja som hon på bilden var ju helt sjukt snyggt!
 
första & andra ifrån boohoo.com - tredje ifrån ginatricot.com

- om du vill vara lite mer mainstream, bara smälta in eller whatever funkar dessa klänningar bra! snygga och enkla och kan återanvändas i sommar!
Mode | |
Upp