DIVERGENT

Gråter typ, världens bästa film. Fast boken var bättre, men ugh.. Divergent och Harry Potter är mina faves. Här är trailern, men rekommenderar att läsa boken också! Någon av er som sett/läst den?
 
Filmer | |
#1 - - Ida och Amanda:

Bra tips!

#2 - - amanda:

den måste jag se :D

Svar: Ja! :)
Sera

#3 - - Hanna:

Jag har läst boken men inte sett filmen ännu :) Den verkar verkligen super bra! :D
Sv: Jag har ju bara testa på att vara PT en gång men jag tycker det är super roligt :D

Svar: Ja, boken var ju sjukt bra :D
Sera

#4 - - Emma Broberg :

åhh ska se den!! :D ha en jättebra dag, kram. <3

Svar: du kommer gilla den! :D kram
Sera

#5 - - VERONICA - modeblogg:

Åh detta är en film jag vill se så så sååå gärna, ska se den på bio någon dag. Den verkar bara så grym! :) Ha en fantastisk kväll! Kram

Svar: Det är den, du måste se den! Detssamma, kramis :D
Sera

#6 - - Lilly:

Såg den i onsdags, VÄRLDSBÄST!!

Just nu deltar jag i en omslagstävling, och det skulle betyda hur mycket som helst om du skulle vilja rösta 5-stjärnigt på mitt bidrag! http://captavling.idg.se/hart-mjukt-2/ . Kramis!

Svar: Eller hur!
Sera

#7 - - Moa Örnberg:

// Moa

Svar: Du har ingen blogg :(( så kan ej!
Sera

#8 - - Josephine - Living in London:

Vill verkligen se den!

Svar: Det borde du!
Sera

Upp