HOW I AM FEELING..

Älskar att ha engelska rubriker haha. Kände för ett personligare inlägg med lite tankar, eftersom det blir väldigt mycket ytligheter här, ser väldigt mycket ut som att livet är perfekt men så är det ju verkligen inte. Just nu är det snarare tvärtom..
 
Jag har ett ganska bra liv om man jämför, i alla fall materiellt. Det är superskönt, älskar att jag får middag och månadspeng medans andra kanske inte får det. Men om du tittar på mitt fönster kommer du inte se vad som döljer sig bakom det.
 
Just nu är det i alla fall väldigt mycket familje problem. Och det har ju alla. Men det suger såklart ändå, och visst har folk det värre - men det betyder väl inte att mina problem inte räknas? Vissa kan tycka att mina problem inte ens är problem, att jag inte borde vara ledsen för andra är ledsnare. Men det är ju samma sak som att säga att jag inte borde vara glad för andra är gladare? 
 
Ingen lever ett perfekt liv, ingen. Men att ignorera problemet kommer inte göra något bättre. Jag har haft detta familjeproblem i fem år. Förra året tog jag itu med det på riktigt, men det fortsätter ändå. På måndag måste det bli allvarligare. Men ingen orkar med detta problem, och eftersom jag verkar vara den enda som vill att detta ska sluta måste ju jag göra något åt saken.
 
Ugh.. så himla jobbigt. Vill ju inte såra någon, vill bara hjälpa men det är så svårt att ta det jag gör som ett försök att hjälpa till. Jaja.. vi alla har problem helt enkelt.
 
 
 
Personligt | |
#1 - - nathalie:

dina problem räknas också, finis, och det kommer lösa sig, för det är du värd <3

Svar: åh nathalie <3
Sera

Upp