MY PLANS FOR THE FUTURE

Detta inlägg tycker jag typ är skrämmande haha, för jag vet ju inte riktigt. Men har sett några bloggare göra det, och tyckte det var intressant att läsa .. så varför inte?  
Detta är ju mina planer för nuläget, det kan ju ändras när som helst. Imorgon kanske jag vill till Las Vegas, men såhär ser det ut nu.

Jag väljer gymnasium, förmodligen IB eller sambeteende. Skaffar ett deltidsjobb, förhoppningvis på hollister och handlar men sparar även till framtiden. Jag tar studenten och flyttar snabbt till London, fortsätter jobba på hollister och studerar till något socionomiskt tror jag.. lever mitt liv hah weey..
 
.. vad är era planer? Gör ett inlägg och länka det i kommentarerna!
Framtiden | |
#1 - - amanda:

fina bilder :D

#2 - - Emmy-foto och skönhet:

sv: tack så mycket! :)

Upp