BABY LIPS

 
Baby lips har då äntligen anlänt till Sverige! Och då menar jag inte de ganska orättvisa priserna på craycray.se - som nu sänkt dock.. var så himla nära att köpa därifrån! 
Men dessa finns alltså på H&M och kostar 40 kr, men av någon anledning har de sänkt det med 10 kr - så 30 kr!! Jag och Sara gick och letade lite, och vart fanns det då? Jo H&M, men för er stockholmare med torra läppar som märkt att det är slutsålt nästan överallt.. H&M'et bredvid NK, fanns ungefär 20 kvar där
 
Jag är väldigt glad, dessa är finare och känns himla mycket bättre än EOS. Vill inte ha mer efter 5 minuter och mitt eos kostade 89 tror jag.. hehe. Men lite överskattade är dem, men man får mycket för pengarna!
 
 
 
New in, Tips | |
#1 - - Isabella:

Åh älskar Baby Lips! Så lycklig att man får dem från sverige nu!

Svar: Samma här haha :D
Sera

#2 - - Hamdi ':

Funkar det bra? :)
sv: Tack så mycket! Min mamma som gjorde den (efter att jag lärt henne haha) :)

Svar: Ja!
Sera

#3 - - Johanna:

Är verkligen sugen på att köpa hem ett par! Kram

Svar: Tycker jag verkligen du ska! kram
Sera

Upp